DSC00927

Service en ondersteuning

Voor iedere ondernemer in welke sector dan ook is continuïteit van groot belang. Als service provider weten wij dat. Samen met onze klanten ontwikkelen we op maat geschreven service- en ondersteuningsovereenkomsten. Door vanuit de klantwensen, maar zeker ook vanuit de behoeften te denken, komen er overeenkomsten tot stand die de continuïteit waarborgen, bijvoorbeeld door het voorkomen van ongeplande stilstand. In een serviceovereenkomst worden ook afspraken gemaakt over tarieven.

Zorgeloos en continu kunnen produceren, zonder ongeplande stilstand en daarbij kosten besparen. Service op maat en een gedegen onderhoudsplan dragen daar voor het grootste deel aan bij.

Borgen voortgang

Iedere onderneming is verschillend en daarmee ook de benodigde service level, de uitvoering van het beheer en hoe vaak er (preventief) onderhoud moet plaatsvinden. Waar mogen onze klanten in ieder geval op rekenen:

24/7 service
In geval van storing krijgt de klant 24 uur per dag, 7 dagen per week binnen een uur de monteur/engineer met de juiste kennis en kunde telefonisch te spreken. Deze kan rechtstreeks inbellen in de systemen en proberen het geheel op afstand op te lossen. Lukt dat niet, dan komt hij op locatie.

Back up gegevens

Hellebrekers biedt de mogelijkheid tot het maken van back ups van cruciale data. Wij beheren de opslag en garanderen een veilige opslag van de data.

Vinger aan de pols
Aan de hand van een monitoring-systeem voeren we een controle uit op de bereikbaarheid van de systemen. Door bijvoorbeeld regelmatig te controleren of wij nog een verbinding tot stand kunnen brengen, kunnen wij indien noodzakelijk direct inbellen en problemen oplossen. Het komt regelmatig voor dat het niet meer mogelijk is een verbinding op te zetten, doordat er bijvoorbeeld wijzigingen of updates zijn doorgevoerd op het netwerk. Door de bereikbaarheid regelmatig te checken, kunnen we de ongeplande downtime verminderen.

Als we deze controle op de verbinding uitvoeren, maken wij ook back ups van de huidige stand van zaken zodat we altijd actuele data hebben.

Klantportaal

Binnen het klantportaal wordt de klant over de status van de uitgevoerde en uit te voeren werkzaamheden ingelicht. Dit kunnen zaken zijn als uitvoer van onderhoud op locatie, het oplossen van een storing of het aanpassen van software vanwege uitbreiding. Zeker bij meerdere soorten werkzaamheden geeft dit systeem overzicht over en inzicht in de lopende zaken. Er staat informatie in zoals contactpersoon (welke engineer werkt er aan de oplossing?) als ook een rapportage van de werkzaamheden.